fbpx

7 Tool-uri folositoare pentru agenții & marketing freelancers in 2020

7 Tool-uri folositoare pentru agenții & marketing freelancers in 2020

Summary

Marketingul este un domeniu larg, complex și în continuă evoluție, iar ultimii ani au înregistrat o creștere extraordinară în domenii precum conținut, social media, SEO, căutare vocală și multe altele. Unele tool-uri digitale îți pot veni în ajutor pentru a-ți ușura viața și îți pot reduce semnificativ timpul de lucru necesar pentru a termina unele sarcini.

 

Am pregătit pentru tine în acest articol 7 instrumente utile care pot fi folositoare tuturor celor care lucrează în marketing 

1. Canva

Marketingul vizual a devenit un aspect foarte important în special în 2020. Consumatorii  păstrează 80% din ceea ce văd și doar 20% din ceea ce citesc astfel că a devenit important pentru întreprinderi să integreze marketingul vizual în strategia lor de promovare digitală.

 

 
Canva permite utilizatorilor să folosească filtre personalizate, să manipuleze textul, să creeze imagini de la zero sau să folosească fotografii de stoc, proiecte sau imagini de fundal și oferă, de asemenea, dimensiuni diferite ale imaginilor din rețelele de socializare, toate realizate cu o tehnologie ușoară de drag and drop.
 

Accesibil și pe telefon, Canva are template-uri special create pentru toate platformele: Instagram, Instagram Story, Facebook, LinkedIn, Pinterest, Email, blog etc.

Canva este disponibil în varianta free sau poți opta pentru Canva for work, care vine integrat cu funcționalități special create pentru lucrul în echipa.

 
2. Zoom

Zoom este lider în comunicațiile video moderne pentru întreprinderi, cu o platformă cloud ușoară și fiabilă pentru conferințe video și audio, chat și seminarii web.

Programul permite mai multor participanți să își poată partaja ecranele simultan și să facă o întâlnire mai interactivă. De asemenea, zoom permite înregistrarea conferințelor și generează transcrieri automat.


Zoom poate fi folosit gratuit în varianta basic, cu videoconferințe de până la 100 de participanți și o limită de 40 de minute pentru conferințele în grup. Pentru întreprinderile mai mari, Zoom oferă și variantele Pro, Business și Enterprise, care te vor costa lunar între  $14.99 și  $19.99.

 Google Analytics 
Google Analytics este unul dintre cele mai populare instrumente de analiză din lume, despre care orice marketer ar trebui să știe. Este greu să funcționezi în domeniul marketingului digital dacă nu ai un nivel de expertiză în Google Analytics.
 
 
 Platforma gratuită îți oferă acces la diferite rapoarte care conțin informații despre utilizatorii tăi, de unde provin, care canale de marketing de pe site-ul tău web sunt mai eficiente în ceea ce privește oportunitățile, conversiile, descărcările și vânzările. 

De asemenea, Google Analytics permite exportarea automată a datelor website-ului tău într-un fișier Google Doc sau Spreadsheet.

 
4 Facebook Audience Insights

Facebook audience insights este unul dintre cele mai puternice și subestimate instrumente de marketing care există în acest moment. Acesta îți oferă informații agregate despre două grupuri de oameni: persoanele conectate la pagina ta și persoane de pe Facebook, astfel poți crea conținut care rezonează și poți găsi cu ușurință mai multe persoane, precum cele din audiența ta actuala.

 

Odată învățat, acest instrument va face munca de marketer mult mai ușoară.

Te poate ajuta să optimizezi o campanie Facebook Ads prin informații esențiale despre audiența dorită, sau la câte persoane poți ajunge în funcție de țară, interese, dispozitive pe care le utilizează, comportament, obiceiuri, evenimente de viață, iar pentru unele țări, poți căuta chiar și în funcție de venitul net/casă.

De asemenea, poți vedea ce alte interese au persoanele pe care dorești să le vizezi și care este cea mai bună modalitate de a-i convinge.

Facebook audience insights este gratuit si poate fi accesat prin platforma Facebook Ads Manager.

 
5 Loom

Când lucrați de la distanță, Loom vă poate salva timp prin evitarea e-mailurilor lungi și a conferințelor video inutile. Cu Loom, puteți captura ecranul, vocea și fața și puteți partaja instantaneu videoclipul în mai puțin timp decât ar fi nevoie pentru a redacta un e-mail.

 

 Loom are o aplicație pentru Windows, Mac și iOS, precum și o extensie Chrome. Acest lucru asigură că fiecare membru al echipei îl poate folosi, indiferent de dispozitiv.

Planul gratuit  Loom îți permite să înregistrezi un număr limitat de videoclipuri. Datorită COVID-19, poți accesa și un număr nelimitat de videoclipuri până la data de 1 iulie 2020 (după care va deveni o caracteristică plătită).

 
6 Planable

Social media marketing va fi întotdeauna o sarcină pentru cel puțin o persoană din echipă.Planable este aici pentru a ajuta cu asta.

 

Social media înseamnă să faci lucrurile distractive și ușoare. Nu trebuie să creezi planul de postări într-o foaie de calcul, apoi să trimiți un e-mail membrilor echipei pentru a cere feedback și a atașa fișiere din Google Drive sau Dropbox.

Este ușor să faci totul într-un singur loc dacă folosești o platformă precum Planable, care oferă o colaborare eficientă de conținut social media pentru agențiile digitale. Astfel, clientul tău și alți membri ai echipei pot vedea cum vor arăta postările pe Instagram, Facebook sau Twitter etc. De asemenea, aceștia își pot oferi feedback-ul cu ușurință.

Varianta Starter vine cu un spațiu de lucru pentru 3 utilizatori la prețul de $32.5 pe lună. Planable mai oferă variantele Premium și Enterprise pentru agențiile de dimensiuni mai mari

7 Hootsuite

Hootsuite este o soluție populară și foarte eficientă de gestionare a rețelelor de socializare pentru întreprinderi.

Hootsuite este capabil să stocheze conținutul aprobat într-un cloud pe care membrii echipei îl pot accesa 24/7 pentru nevoile de publicare a rețelelor sociale.  De asemenea, acesta permite programarea simultană a mai multor postări cu etichete și cuvinte cheie dezvoltate.

 

 

Folosind Hootsuite, poți urmări performanța conținutului tău de social media. Hootsuite poate calcula rentabilitatea investiției, conversiile și îți permite să urmărești conversațiile publice despre brandul tău sau un subiectul specific.Planurile Hootsuite încep de la $29 pe lună și variază până $599 pe lună pentru întreprinderi mari.

 

Există o mulțime de tool-uri diferite pentru a face față problemelor de marketing; trebuie doar să decizi ce instrument funcționează cel mai bine cu structura companiei tale și obiectivele finale.

Nu ezita să ne spui părerea ta despre lista noastră și care sunt tool-urile de marketing preferate de tine.

Newsletter

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *