fbpx

Hello, Digital Explorers!

Hello, Digital Explorers!

A trecut mai mult de o luna de la cea de-a 3-a editie a conferintei Digital Days 📱💻 Acum revenim cu o scurta recapitulare asupra ideilor prezentate de vorbitorii nostri. Va multumim pentru recenziile extraordinare pe care le-ati oferit. Peste 94% din voi ne-ati incurajat, spunand ca de-abia asteptati urmatoarea editie a conferintei Digital Days. Vestea buna este ca am inceput sa gandim si sa pregatim cea de-a 4-a editie a conferintei. 
Digital Explorers

📅Sorin Sfetcu, SEED Manager @Google a fost primul vorbitor. Acesta a deschis evenimentul cu un discurs interesant despre ”Cele mai tari oportunitati pentru retail-arii din Romania”. Iata cateva din cele mai tari idei pe care Sorin le-a impartasit: 

  • In primul rand, a atras atentia asupra importantei planificarii. Calendarul Google este o unealta impresionanta in a ne ajuta cand si cum sa ne planificam campaniile de marketing. 
  • Totodata, am putut analiza varful cautarilor si specificul acestora in perioada de Black Friday, diferenta vanzarilor pe parcursul anului fata de vanzarile din perioada Black Friday 
  • Nu in ultimul rand, Sorin a subliniat importanta adaptarii magazinelor prezenta in mediul online in platforme mobile, deoarece 65% dintre clienti fac cautari de pe telefonul mobil. 
  • Stiai ca: Parfumurile sunt cele mai cumparate articole de Black Friday?! 

Prezentarea lui Sorin, o poti gasi aici

 🧠Nansi Lungu, Behavior Analyst @Bitdefender a impartasit cateva idei pe tema „A fi in mintea celuilalt. Cum ne citim propriile minti si cum ni le citesc computerele.” 

Ideile principale ale prezentari lui Nansi sunt:

  • Creierul nostru este interesat de povesti care sa il tina in joc. 
  • Oricat de mult ar evolua inteligenta artificiala, aceasta ca si orice tehnologie are limitarile ei, iar domeniul in care AI-ul va avea cele mai mari limitari este acela de a crea o relatie interumana autentica si de a transmite compasiune. 

📱 Ca specialist in Social Media Marketing, Alexandru Negrea a prezentat “Trendurile in Social Media pentru 2020”. El a raspuns intrebarii: De ce nu cumpara mai multa lume produsul/serviciul firmei mele?

  • Nu stie nimeni de existenta lui.
  • Clientii stiu de existenta lui, dar nu stiu exact cum sa il foloseasca.
  • Clientii stiu cum ii poate ajuta dar nu au incredere in el.
  • Clientii au incredere in el, dar nu sunt confortabili cu schimbarile.
  • Clientii sunt deschisi la schimbari dar au alte obiective.
  • Clientii au alte probleme decat credem noi ca au.
  • Clientii nu au resurse potrivite pentru utilizarea produsului meu. 

Stiai ca: Majoritatea companiilor se concentreaza doar sa comunice despre existenta produselor sau serviciilor lor si uita de celelalte aspecte, cel putin la fel de importante?!

Prezentarea lui Alexandru o gasesti aici

🤖 Cea de-a 4-a vorbitoare care a abordat mai profund subiectul inteligentei artificiale a fost Alexandra Cernian – profesor, trainer si senior consultant in domeniul tehnologiilor de ultima generatie. 

Din prezentarea Alexandrei am notat urmatoarele idei:

  • Daca vrei sa livrezi o experienta cat mai buna publicului tau, ofera-i un continut cat mai relevant. 
  • Unul din domeniile cu aplicabilitate extinsa al inteligentei artificiale este cel al customer support-ului unde solutiile de chatbots pot oferi un support in timp real si o experienta superioara clientilor companiilor.
  • Inteligenta artificiala are capabilitati de creare automata a continutului pentru publicul tau tinta.

📹 “Celebrul si unicul” Mircea Bravo (vlogger), ne-a impartasit secretul succesului din videoclipurile sale virale.

Ideile principale cu care am ramas din prezentarea lui sunt: 

  • Continutul calitativ este acel continut care te satisface emotional.
  • Consumatorul nu stie ce vrea, acesta trebuie educat.
  • Online-ul este un mediu imprevizibil.
  • Lumea nu mai da share la orice, doar la ceva foarte cool.
  • Un content calitativ te satisface emotional.
  • Formatul online trebuie sa se intample rapid.

Stiai ca: Un video are sanse mai mari de a deveni viral daca este postat mai spre seara?!

📈 Tudor Galos – consultant in domeniul marketingului digital si politicilor de GDPR – a spulberat cateva mituri legate de ceea ce majoritatea dintre noi credeam despre aceste reglementari. 

Din prezentarea lui „Top 5 mituri GDPR”  am sustras urmatoarele idei:

  • Informeaza si obtine consimtamantul inainte de a publica ceva.
  • Datele cu caracter personal sau datele confidentiale trebuie eliminate din formularele de colectare a datelor.
  • Pentru a putea face primii pasi inspre conformitatea cu normele GDPR este nevoie sa ne cunoastem procedurile de prelucrare a datelor in momentul actual.

Stiai ca: Cele mai multe plangeri depuse au fost datorita CCTV (camere de supraveghere)?!

Prezentarea lui Tudor o poti accesa aici

🏪 Claudia Gheorghiu este Coordonator Comunicare la Profi Rom Food si a vorbit despre „PROFI 1000 o poveste cu VR fericit.” In prezentarea ei a vorbit despre urmatorul aspect:

  • Daca vrei sa generezi emotie catre client este important sa te apropi de oameni si sa le oferi cat mai multe experiente.

💻 Elena Badea, Managing Partner @Valoria a explicat importanta continutului in marketing si care sunt „Tendintele principale in content marketing in 2020”. 

  • Daca vrei sa vinzi cuiva, trebuie sa vorbesti pe limba lui – asta inseamna sa iti cunosti publicul tinta.
  • Marketingul de continut presupune sa actionezi ca un editor, creand constant continut pe care clientii sa il citeasca, sa il aprecieze si pe care sa il distribuie.
  • Obiectivul nu este sa fim buni la Content Marketing, ci sa facem business bun prin Content Marketing.

Stiai ca:

  • Continutul cu peste 1000 de cuvinte este mai valoros?!
  • Marketingul de continut bazat pe video ramane pe locul 1?!

Aici puteti accesa prezentarea Elenei.

📈 Sebastian Vaduva este Director of the Griffiths School of Management & IT iar in cadrul conferintei ne-a prezentat urmatoarele aspecte despre tehnologie:

  • Daca nu avem abilitatea sa colectam date, avem probleme.
  • Big Data, IT&Machine Learning si Bio-Informatica sunt 3 mari trenduri ale secolului 21.
  • Viitorul este despre a fi umani, deoarece cu tot avansul acesta in tehnologie, uitam sa investim in umanitate.

Stiai ca: Cea mai valoroasa resursa in secolul 21, nu mai este petrolul ci informatiile despre utilizator?!

Prezentarea lui Sebastian o poti accesa aici

Parerea ta pentru noi este valoroasa. In urma chestionarelor la care ai raspuns, am tras concluzia ca mai bine de 60% dintre participanti sunt constienti de faptul ca marketing-ul digital este esential pentru business-ul lor sau cel din care fac parte. Totodata, chiar daca stiu de importanta acestuia, nu investesc in el, majoritatea nu dau mai mult de 1000 de lei pe promovarea online. 

De aceea, cu fiecare editie, ne dorim sa aducem informatii noi si relevante pentru participantii nostri ca sa inteleaga cat de importanta este prezenta online a unui business. 🚀

Pentru a fi la curent cu initiativele si evenimentele noastre, te invitam sa ramai alaturi de noi. Daca nu te-ai abonat la newsletter-ul nostru fa-o chiar acum completand formularul.  

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *